5 Essential Elements For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

برای مثال در یک خودرو سواری، خرابی این قطعات می‌تواند ناشی از تیک‌آف‌های شدید باشد، اما در یک خودرو شاسی بلند آفرودی، خرابی دسته موتور‌ها می‌تواند ناشی از بازی کردن زیاد و پیچش‌های شدید شاسی در عبور از پستی، بلندی‌ها باشد. کارشناس خودرو تهران

مکانی که کارشناس خودرو باید به آنجا مراجعه کند را وارد کنید.

بخش‌های نام برده شده به دلیل قرار گرفتن آن‌ها در معرض دید بیشتر تعمیر می‌شوند تا خرابی‌های پیشین نمایان نشوند‌.

برای ثبت تلفنی درخواست کارشناسی خودرو با شماره زیر تماس بگیرید

توجه داشته باشید، بهتر است چراغ قوه‌ای که تهیه می‌کنید با برق شهری شارژ شود تا درگیر خرید مداوم باتری برای آن نباشید و متحمل هزینه بالا نشوید.

آدرس مراجعه حضوری: تهران، میدان شهدا – خ ۱۷شهریور – خ حاجیان فرد – پلاک ۴۵

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کند.

بعد از اتمام فرایند کارشناسی، گزارش کامل کارشناسی به‌صورت آنلاین به تیم کنترل کیفیت کارنامه ارسال می‌شود. تیم کنترل کیفیت کارنامه گزارش را بررسی می‌کند و با اطلاعات خودرو (مدل، سال ساخت و.

مکانیک های سیار برای تعمیر اتومبیل در هرکجایی که باشید به شما مراجعه می کنند.

درخواست کارشناس خودرو درخواست کارشناس خودرو در این مطلب با ما همراه باشید با درخواست کارشناس خودرو . صنعت خودروسازی به سرعت در حال پیشرفت و تحت تأثیر

بهتر است اگر تصمیم دارید به صورت حرفه ای کارشناسی رنگ و بدنه خودرو را انجام دهید، دستگاه ضخامت سنج دیجتال را خریداری نمایید تا علاوه بر حداکثر دقت درکارشناسی خودرو، پرستیژ حرفه‌ای از یک کارشناس را به نمایش بگذارید.

در این سرویس پس از ثبت درخواست، برای انجام کارشناسی باید به یکی کارشناسی سیار خودرو از مراکز کارنامه مراجعه کنید.

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

همکاران ما در سراسر ایران از طریق بررسی اطلاعات وارده از جمله تعداد تصادفات، مدل خودرو و غیره قیمت آن را برآورد می کنند.

Report this wiki page